måndag 7 maj 2007

Meine lieblings...

...jag är helt mållös. Jag har ingen aning om hur jag ska kontra Mr. B på detta? Så jag skiter i det istället!

Här har det hänt grejer sedan sist, så jag får ägna mig åt det istället.

Torsdagsmorgonen spenderades i sällskap av SAS och personalen på Arlanda - som båda suger stenhårt. De irriterande flygledarfanskapen skulle minsann inte jobba något vidare denna dag heller, vilket gjorde att min flight till Oslo var sjukt sen. Väl på Gardemoen joggade jag vant iväg till FlyToget och lyckades med paraden att hoppa rakt in i förarhytten istället för vanliga kabinen. Blev snabbt utsparkad därifrån och in i vanliga kabinen. Trista norrmän!

Möten hela dagen vilket var cool, en soft lunch på Aker Brygge, sedan snabbsväng till hotellet innan middagen på en skaldjursrestaurang på Aker Brygge. "Det går bra nu" tänkte man helt enkelt när skaldjursplattan kom in. Ett par Petit-Chablis senare lullade vi iväg till någon skön bar och hällde i oss svindyr cognac. "Det går fan skitbra nu" var tanken då.

Ingen vila, ingen ro - Janx fyllde år och det skulle firas! Vi hade fixat lite grejer till hans crib som jag hoppas passar honom. Iofs får vi se om han bor kvar efter denna baluns. Señores Larson & Carleö bumpade på husmusik tills grannen kom och gnällde. Det kan ha haft att göra med att vi kopplade in basen...hmmm. Soli, Hells, Neu, White Room...ja, ni förstår hur det var.. usch!

Bakfyllan var påtaglig när jag släpade ner min trötta kropp till Josefina för lite eftermiddagsfika. Galet jobbigt, men Janx, Hurley, Karin och Karin lös i alla fall upp min tillvaro!
Åkte hem till P & E på kvällen och softade med dom och deras kids. Det är fasen ovillkorad kärlek med ett par kids som springer fram till en och kastar sig i famnen och bara sitter där och chillar. Nästan som T. när han är bakis.

Igår var jag på brunch på J med Emma (mycket trevligt). Träffade på Bora och hans tjej oxå.
Sedan ner till KMK och surrade lite med T. på hans båt. Hungern satte in, och då var det tillbaka till Josefina för att äta igen.

Idag är det full fart på jobbandet igen. Mycket nu. Köp Hyundai LCD-TV säger jag bara, annars....

puss,

M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver en ny tv.
sänd mig en offert tack :-)

Och vad är vitsen med spritspetsad skumpa? va? va?

Förresten, jag behöver en handyman till Roskagsgatan pronto, jag står handfallen inför det här med att lägga pussel.. förlåt montera ihop en stol från det stora jävla gula varuhuet. Hata.
Hjälp mig. Skicka dig själv eller någon.

Anonym sa...

Okej, jag kan inte hantera tangentbordet idag heller..
Nya naglar?