fredag 18 maj 2007

Lieblings...

Hepp i stugorna!

Folk har ringt, skickat brev, kommit och hängt utanför min dörr...alla undrar varför jag inte bloggat på ett par dagar. Det är ingen fara med mig. Jag är inte död, försvunnen eller så, jag har bara varit ute på lite resor och sån't och haft bloggen som "prio-långt-ner".

Förra helgen var jag på Golfhelg med grabbarna. Kul som vanligt och fantastiskt nog regnade det inte alls under hela helgen. Lite för ycket golf för en kille som borde ha spelat ett antal varv redan innan. kort sagt Larson bombade fullständigt. Skitgolf.
Var hemma och tvättade och vände bayerns gröna pärla till sveriges baksida, Göteborg, för ett par dagar med kundmöten. allt gick enligt plan och jag hann faktiskt med ett golfvarv med gamle strärnan Sonesten på Albatross GK också. Fiiin bana, mycket bättre score även om jag självfallet skulle ner i alla hinder jag kunde hitta. Igår spenderade jag dagen med att jobba med lite admin, medan alla andra tydligen var lediga. Sen var jag förbi och kollade in vårt nya kontor. kommer att bli soft när det är målat och klart - vilket är precis vadjag ska göra idag!!

Mycket nu i helgen. Caféet öppnar sin terrass ikväll (igen), båten ska målas och preppas innan den ska ner i drickat på söndag. Jag kommer så klart att hinna med allt, men vara helt slut på måndag. *Suck*

Auf Wiedersehen...eller nå't sånt.

//M

Inga kommentarer: