torsdag 24 maj 2007

Bitter...

1. Jävla Nokia
Har investerat sjutusen spänn i deras flaggskepp Nokia N95. 15 dagar senare är den enligt mig och ett gäng siter och filmer på internet defekt i två aspekter.

Nokia support - "det där problemet har vi aaaaldrig hört talas om förut"
Komab - "vår tekniker är borta till på måndag"
InWarehouse - "trist, vi kan skicka in den till Engström för reparation...hur länge? Ja, minst 10 dgr..."
Engström -"det där problemet har vi aaaaldrig hört talas om förut...men kom in och lämna ifrån dig telefonen du. Lånetelefon? Nej..."

Detta kan bli de sämst investerade sju tusen kronor jag har gjort på länge. Till och med en kväll med Badankan på V känns bättre nu! T. ska till CPH på ett Nokiaevent i nästa vecka. Jag funderar på att be honom att ta med telefonhelvetet, skicka ner den i halsen på en Nokiasnubbe och sedan säga -"Läkare? Nej, det kommer nog ta 10 dagar..."

2. SthlmFinest
Allvarligt snedtänkt!! Stor pompa och ståtlansering på nya fina siten på Caféet ikväll...
Jag har varit med finest sedan dag ett. Tror ni jag får en inbjudan till den bra festtiden?
Många med mig kommer bojkotta skiten eftersom det är ett slag i ansiktet att ha varit med att driva upp siten för att sedan få komma på efterinsläppet för att fylla upp stället efter det att gratisätarna har tagit maten, drickan samt goodiebagsen... Hur tänkte ni??

3. Diners/Eurocard
När ska dom lära sig att skicka fakturor på mindre belopp?

4. Elbolagen
Detta är en punkt som jag ska skriva ett inlägg till någon tidning om senare, men det är en helt sjuk bransch. Skulle jag inte vara kraftigt elberoende skulle jag slå av min el bara av principskäl.

Inga kommentarer: