fredag 27 april 2007

Skutskjutet...

...eller är det egentligen en krökaresa till Åre med grabbarna??

Ja, jag vill ju gärna tro på det när både T. och Ace säger att dom ska upp till Åre och jobba.
Men när man vaknar 1.08, 1.58 och sedan fram till 5.03 av en MMS skörd som heter duga blir man lite osäker. Jag tänkte i alla fall dela med mig lite av atmosfären på Werséns inatt. Tydligen finns det en jacka i åre som är något samarbete med Max Hamburgare - en inbyggd burgare?...ja, jag vet inte?! Har fler bilder som jag sparar tills någon blir dum och behöver infogas i ledet igen...diiirty!

00:46

01:58 (2min innan stängning)

05:01

Någon som ser en kille som är mer sliten än dom andra två?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket jobb och mycket relationsstärkande resa med långsiktigt fokus! Bilderna måste va retusch... It's all a lie! Damn those computers!