måndag 2 april 2007

Monday, bloody monday!

En ny vecka. En kort vecka..
Jag har varit på landet i helgen. Har sovit konstant känns det som, i alla fall när jag inte gick omkring och var manlig med en motorsåg i handen.
Ändå är jag trött och helt slut i kroppen. Vad beror det på?
Någon som har lite tips på vad jag ska göra för att bli piggare?

Har hittat en gästbloggare som är hysteriskt rolig. Närmare presentation kommer sedan. Siktar på att kanske köra veckan efter påsk. Det jag saknar nu är ämnesförslag till denna bloggbattle.

So - Gimme the loot, y'all!!

5 kommentarer:

Anette sa...

Well, vad sägs om ett glas vin med mig till helgen? Kanske kan pigga upp...eller inte ;)

Anonym sa...

Du kan inte skriva: "Har hittat en gästbloggare som kommer är hysterisk rolig" Kommer och är eller kommer bli..?
Jag vet, kan du inte utlysa en look-alike grej här på bloggen! :)
*kwääk - not anonymous anymore..

Anonym sa...

Eftersom jag är väl bekant med både den lösaktige värdbloggaren och den mer bestialiske gästbloggaren kommer här några enligt mig passande samtalsämnen:

1. Singellivet i största allmänhet
2. VIP-köer och rephängning
3. Den perfekta utekvällen
4. Bästa dejtupplägget
5. Vardagssysselsättning
6. Tur - Jämnt fördelade svallvågor Vs Ödeläggande Tsunami
6. Musik - Booka Shade Vs Basshunter
7. Bilar - Bayerskt Vs Italienskt

Anonym sa...

Maze & Tobe
http://www.shrek.net.ru/shrek/gallery/toys/shrek_and_donki.gif

Maze sa...

Lovely, Tobe!