torsdag 5 april 2007

In the game again!

Äntligen - febern är över och då var det full rulle igen!

Skällde ut min optiker efter noter nyss. I am back in full force!
När jag ändå var på gång ringde jag och jagade på min bilmeck som har bayernmobilen.
Lyckades pruta ner hans prislapp med 5000 ex.moms. Är säkert fortfarande lurad, men det känns i alla fall rätt bra. Nu väntar jag på att pappa ska komma förbi och följa med mig till Rosersberg. Inte så mycket som bodyguard, utan jag behöver någon som kör hem den andra bilen från bushen. Hoppas att dom har gjort ett bra jobb med den bara och att den kommer att gå i många år nu. Gärna felfritt!

Imorgon kommer jag att börja droppa lite ämnen som kommer att tas upp av mig och gästbloggaren under nästa vecka. Se fram emot det...

//M

1 kommentar:

Anonym sa...

hur var Rosersberg herrn? Levde Bajern eller vart du tvungen att köra honom till hemmet?

Själv har jag tillbringat dagen med att träna, dricka Singha, dricka mer Singha och mest strosat längs stranden....

puss på dig & gla påsk