tisdag 17 april 2007

Ett par dagars blogguppehåll.

Det har gjort mig gott att se denna helg explodera i sol och värme. Det luktar golf i luften...
Den 11-13 maj smäller det bokstavligen i skogen utanför Hallstavik. Årets hardcore golftävling går av stapeln! Förra året förlorade Larsons lag med 1-11 mot Winter & hans pöbel över 90 hål (5 rundor). Detta kommer inte att hända igen. Nu gäller det bara 4 rundor, inte 5...dessutom ska jag slå ett par bollar innan helgen denna gång. Om inte det hjälper ska jag fixa laxermedel till Winters team. Oops, det kanske inte var så smart att delge här...

Veckans humor so far är http://www.fullur.is/drasl/063.wmv . T. funderar seriöst på att köra detta i Sthlm. Men han vill sin vana trogen bara vara med om han får filma.

Nu ska jag mentalt förbereda mig och sedan till KTH-hallen och slita lite.

Puss

1 kommentar:

Sara sa...

"Jag fixa" Ey len, kompis, taxi!;) Ha ha ha!
Puss!