onsdag 28 mars 2007

Here we go again!

Trött på ständiga tillitsfrågor, så jag skiter helt enkelt i det från och med nu. Basta!

Idag är det sol, jag ska luncha med S., och Tobbe har på sig en mycket passande tische idag "Out of my mind" lyder trycket... Passande som fasen!
Hmmm, sitter och klurar hur jag ska kunna få till en ny debatt i bloggen idag?

Vad tycker ni om dessa uppslag?

Telefonsex - överskattat och patetiskt eller en kul krydda?
Attraktion - Omedelbar eller framväxande?
Sommarplaner - vad är det bästa man kan göra i sommar?
Dumpningar - vad är det värsta sättet att bli förhållandepensionerad på? Tell us your story!

You choose, I will start you off....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Angående dumpningar

Hittade killen jag dejtade på mingelbild med en tjej på armen samma afton han sjukanmält sig från att träffa mig... Helt illamående och vansinnigt arg bestämde jag mig för att ett sms var ungefär vad som skulle vara ett lagom avslut (ja bittert).
Författar "Vi ska inte ses mer" men glömmer ordet "inte" och skickar alltså "vi ska ses mer" (kan iof säkert skrämma livet ur vilken kille som helst) upptäcker mitt misstag någon timma senare och skickar ännu ett sms där jag förklarar att ordet inte skulle varit med i mitt första meddelande och varför jag var arg... Cheesus att man inte kan skärpa sig, hade kunnat vara ett torrt och hårt avslut (eftersom han ändå var ett as) nu blev det bara patetiskt. Får jag chansen att slänga en drink i ansiktet på honom kan jag se hur den landar på en dörrvakt eller dyl. istället, men vad är en bal på slottet?

Anonym sa...

Lunchen var väldgt trevlig!:)

Hmmm... Angående det något dekadenta och tabubelagda ämnet telefonsex, skulle jag vilja utfärda en liten uppmaning/varning: Håll er inom Sveriges gränser när ni ringer! Det tenderar nämligen till att bli hyffsat dyrt annars! Ha ha ha!

Puss!

Maze sa...

S.

En sån petimeter av rang som du kan väl inte missa mindre än 3 stav-/grammatiska fel i ditt inlägg? Erkänn att du är ironisk nu, va?!

Anonym sa...

Maze: Jag ville bara bevisa att jag också kan vara mänsklig!;)

Som min kära far säger: När Gud har en bra dag (ska vara en ruskigt bra sådan), ENDAST då kan han börja tänka tanken att mäta sej med dej S.!
Sagt i all kärlek förstås!:D

Så ironi: Nej!

Bevis på min icke existerande plats i De Aderton: Ja!

Puss!

Anonym sa...

Tema : Dumpningar
Spånar vidare.

"Det är inte dig det är fel på, det är mig"
"Vi behöver ta en paus"
"Men vi kan väl vara vänner?"
"Jag tycker om dig men är inte redo för ett förhållande just nu"
"Jag behöver bo själv ett tag"

För er(oss?) singel töser:
http://www.girltalk.se/story.asp?storyID=91&gclid=CNmi5a3Nl4sCFSgEEAodUEl1RQ