måndag 19 februari 2007

Oslo

Jag har varit i Oslo. Kanske jag snarare ska skriva det som att jag flög till Gardemoen imorse, klev på FlyToget (som för övrigt är sååå bra!), åkte till Sandvika, var på ett möte och tog FlyToget tillbaka till Gardemoen igen. Bäst för dom att det här var ett bra möte!

Man får ju i alla fall handla taxfree. Skulle handla lite sprit till mig och M. - men det tog tvärstopp! 1 L max...dåligt!! Så jag shoppade loss lite på parfymavdelningen istället.

Säger bara...



Annars var morgonen skitdålig. Vaknade alledes för tidigt, bilfan startar inte (batteriet dött) och var således tvungen att ta en taxi. I gaten blev det bättre. Det är modemässa i Oslo tydligen. Gaten var full av modeller. Nice!!

När jag tittar ut genom fönstret nu står ett Air France plan vid gaten utanför med 3 brandbilar runt om det samt en hel del poliser. Känns sådär....

Ha dé! / M

Inga kommentarer: