onsdag 7 februari 2007

And the winner is....




1016 just nu... hmm...räkna 16 tillbaks....

Netti!! När kommer du hem och inkasserar ditt fina pris (Skumpa, middag el. lunch)?
Grattis! Bra försök från Litslunda där också, men nära skjuter...

Annars är jag hårt fokad. No more drama or dramaqueens in my life...
Hannah försökte få ut mig på tjejkvällen på Plaza ikväll. Icke.
Imorgon är det hockey i globen med LG.
Fredag lugnt och på lördag är det hockey med LG igen.

På söndag smäller det. Åååååre!! Med tanke på att vi har hållt på att surra om denna resa sedan förra årets resa ska det bli extra kul. Som vanligt är det Ace, Freddan, Ante och jag - med nykomlingarna Lev och Danny-Boy. Bra line-up!

Det finns tydligen lite lediga boenden nu. Kolla upp om du är sugen på skistar eller andra privata uthyrare. Skistar har bizzara priser på det som är kvar iofs. 24900:- för en 6-bäddars i Björnen under nästa vecka. SJUUKT!

5 kommentarer:

Anette sa...

Oooiiiiiii!! Var väl typiskt att en av dina mer långväga läsare skulle gå och vinna, och ingen hot ny dejt *asg* Vilken tur för mig att jag snart kommer hem på besök. Och bara så du vet, jag vill ha champagne!! Gärna efter en god middag...

Förresten, när sjutton hamnade Singapore i Dakar?????

Puss!

Anonym sa...

Grattis Nettan - verkligen! ;)

Kan säga att Åre är otroligt vackert idag med klarblå himmel och vinstilla. Perfekta snöförhållanden! För er som är sugna kan jag erbjuda 6-bäddarslägenhet i Björnen för 4000 kr, ons em till sön. Hör av er till mig eller Mats om det lockar...

Maze sa...

Tobo - Vilket kap! Det ska bli sååå kul!

Netti - När kommer du hem? Måste lägga skumpan på kylning ju!

Anette sa...

Tobe, nu började det kittla oroväckande i mina morrhår...jag tror du vet nåt som jag borde veta. Eller? Ska jag kanske tom efterskänka min vinst till...ja..nån bättre behövande kanske? ;)

Anette sa...

Babe, jag vet inte än...storcheferna har möte om en vecka för att finalize things och efter det borde jag få besked men sagt är iaf slutet på feb/början på mars. Så...du borde kunna slänga in den i kylen redan nu så är den precis lagom tills jag kommer ;)