onsdag 24 januari 2007

So far...

...so good!


Jag har haft ytterligare en morgon som består av att jag känner mig helt klubbad på morgonen. Tvngade mig själv ur sängen vid 8.00 och känner mig som en zombie fortfarande. Värdelöst!

Igår var det en skön kväll med innebandy först (blodsmaken infann sig efter 45 min, och inte bara hos mig. Sjukt jobbigt igår). Sedan hem och fixade till en snabb svamprisotto och en grillad köttbit och lite sallad. Mitt GI-koncept som jag pratade med Ace om har skitit sig markant första dagarna kan jag säga. Jag har i alla fall inte ätit smågodis eller druckit stora mängder Cola Light...

På torsdag är det MTV's stora dunderfest, men jag har kommit överrens med mig själv om att mötet på fredag morgon är så viktigt att jag inte kan utsätta min dåliga karaktär för denna påfrestning.


Åre: T-18 dgr


Inga kommentarer: