måndag 22 januari 2007

Maze - going down in flames...again!!

M: Är det bara mig du ignorerar? Förstår mig inte riktigt på dig ibland.
E: Näh visst är jag knepig
M: Mmm...verkligen. Trodde du ville träffa mig. Måste ha missat helt.
E: Ja, Mats det var jättetrevligt att träffa dig igen!
M: jaha...men?!
E: Men vad förväntade du dig? Vad tänkte jag?

M: Jag förväntade mig att du kanske tyckte det var intressant att kanske dejta lite. Framförallt efter att vi pratade om det på J. Jag verkar ha missförstått det hela rakt av, eller hur?
E: .....*väntar på svar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte lätt gubben!

Anette sa...

Babe, jag har sagt det till dig förr men säger det igen - var sjutton hittar du alla dessa knepiga tjejer? Och nånstans mitt i röran borde undantaget finnas....fast ibland så undrar man ju ;)

Puss!