torsdag 18 januari 2007

Dilerium

Vet inte riktigt men jag tror att det antingen är min låg-laktosfil eller fullkornsbrödet som ger mig lite konstiga tankar. Att kalla det dilerium är kanske att ta i ... men i alla fall.
- "Undrar om T. har tillräckligt mycket hår på kroppen för att jag ska kunna silvertejpa honom och göra en brazilian-full-hairless på honom?"

Ska äta middag med TH idag. Soft! Ska prata lite biz oxå, men alltid trevligt med middagar!
Annars händer det lite för lite för att jag ska trivas. Allt som skall vara på rull är det, men det tar sjukt med tid bara. Offerten till DUKA går idag. Håller alla tummarna kommer det nog att landa väl där, och då bjuder JAG på skumpan!!

Privat är det mycket kul nu däremot och schemat börjar bli packat!


Var i detta ska jag hinna med att vara jag?

Puss puss, M

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötis